luni, 15 martie 2010

Statusuri …

Ma streseaza needucatii aia care injura in statusuri si folosesc cuvine vulgare … nu se gandesc ca mai au si fete finute carora li se ofilesc petalele … de la pizda ,cand vad ca isi baga unu pula (banuiec ca se oftica ca isi baga pula in toate prostiile si nu in ele) … .glumeam in pulili mele .. .bagati-va fratilor pana faceti bataturi in capu pulii.

O chestie care ma dispera. Un cacat util cateodata ( cum ar fi azi … ca am facut trafic pe blog:)) dar ceva care ma scoate din sarite. In fiecare zi vad o gramada de aberatii in dreptul persoanelor din lista mea. In general am boala mare pe aia care isi exprima sentimentele la status. Ce mortii vostri ma intereseaza pe mine daca iubiti , urati sau da-ti la muie cuiva. Si nu se opresc aici .

Mai sunt aia care au impresia ca ma intereseaza daca manaca, daca se spala, daca se sterg la cur, daca dau la buci ,daca se scarpina la oo, daca sunt in pat cu iubitu, iubita, catelu ,calu ,aragazu, frigideru-pula mea, ce mai tine omu´ in dormitor- in pat, daca au greturi, daca nu au, daca se duc la anu in pula mea sa isi puna o plomba de zici ca le face dentistu reduceri.

AAAA cacaturile alea de sesiune … .in mortii lor cele mai stresante:” 4/8…si mai adun” , “invat” , “tocesc” , “am picat” , “am luat” , ” i-am facut o muie profului sa trec” , “i-am aratat o tzatza pentru un 5, 2 pentru un 6 ,… l-am lasat sa le atinga pentru un 7 …etc.

-aici trebuie sa fac o mare paranteza….Ma streseaza pizdele care vin la examene cu decolteu pan la buric si apoi comenteaza ca s-a uitat profu la ele in tate …. ma fetelor … are si el o pula…iti iei decolteu, ilporti…io daca as umbla in pula goala pe hol chiar nu a-ti arunca nicio privire…..poate ar curge si o bala. -Si vorba aia , la decolteu´tau se uita si tactu´ , da´mai pe furis.

Massurile alea in care au murit 8976284689 copilasi .In care nu mai ti se scoala daca nu trimiti un mass cu muie la 897 de persoane din lista, daca nu trimiti . Si mai sunt statusurile alea care te impresioneaza. Alea de genul : ” RIP cumetre … iti fac o muie pe lumea ailalta” . Pai ce pula mea ma PUBIANULE …. ce ma freaca pe mine sa stiu ca ti-a murit ma-ta sau cine pula mea a mai murit. Vreun anonim cu care probabil ai baut un suc acum 4 ani sau pusr si simplu ati fost la aceeasi terasa vreodata dar la mese diferite.

2 comentarii:

  1. hahahahh prietene. am ras incontinuu
    esti bun
    felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. E bun pe dracu. E bun la facut plagiat. ARTICOLELE ASTEA SUNT ALE ALTCUIVA. lE-AI GASIT PE NET. eU AM CITIT ASTEA ACUM 2 ANI , POATE MAI BINE. Sunt scrise de nenea Pulerin si colegul lui...da , hai sa fie si colegul lui, da-l in pula mea... parca zofo era colegul... Plagiat frate, plagiat... Cauta in dex.

    RăspundețiȘtergere